זוגיות…

נראה כי למרות השינויים הרבים החלים כיום בחברה המודרנית בכל התחומים האפשריים, נושא הזוגיות נותר נושא אשר בו הראיה כמעט ולא השתנתה.

כולם רוצים זוגיות טובה ומספקת אשר בה הם ירגישו מאושרים, מובנים, מוכלים ואהובים.

כולם רואים בזוגיות טובה מקום חשוב כדי להיות מאושרים בחיים והראיה היא שלמרות אחוז הגירושין ההולך וגדל, אנשים רוצים שוב זוגיות חדשה ומוכנים להתחייב למסגרת הזוגית. אנשים מחפשים כל אפשרות למצוא נפש תאומה, מוכנים להשקיע ממון ולהתנסות במפגשים רבים על מנת למצוא את האהבה והאושר.

למרות הרצון העז לזוגיות ולמרות ההשקעה הגדולה במציאת בן זוג אהוב, אני פוגשת בקליניקה שלי זוגות רבים הסובלים ביחד ומתקשים לשפר את הקשר.

יותר ויותר זוגות צעירים מתקשים להסתדר ביחד ועד מהרה ולמרות האהבה הקיימת ביניהם , בני הזוג מתחילים לריב בעוצמות ובתדירות גבוהה וחושבים על גירושין " סליחה טעיתי,אני הולך ". כאשר העוצמות עולות וההתדרדרות מתגברת, אני שואלת את עצמי לאן נעלמו הכישורים הדרושים על מנת לפתח זוגיות מספקת.ההודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד

תכונות כמו אחריות אישית (ולא האשמה),ויתור ופשרה (ולא כניעה),נתינה הדדית (ולא לקיחה בכח) התחשבות (ולא השתלטות) הופכות להיות תכונות יותר ויותר נדירות.

כל אחד רוצה באושר ורבים רואים בזוגיות הזדמנות להשיג את אותו אושר אך לשם כך חייבים לעבוד ולעבוד קשה.

צריך קודם כל לרצות להיות בזוגיות ולהיות מוכנים להשקיע בה יום יום. צריך לקחת אחריות ולראות מהי תרומתו של כל צד לזוגיות ומה עליו לשפר .

צריך לראות את בן הזוג כאדם נפרד עם צרכים ורצונות משלו וביחד למצוא את המשותף והמחבר תוך כבוד הדדי ומתן אפשרות לכל אחד להיות שונה אך שווה.

צריך ללמוד לריב נכון, צריך לדעת להשלים, צריך לפתח אינטימיות תוך כבוד ושמירה על הפרטיות של כל אחד בתוך הזוג, צריך, צריך , צריך…

נכון "צריך " הרבה וזה לא פשוט כלל וכלל, אך חשוב להבין שכדי להיות מאושר בזוגיות, יש חובה ב"צריך" אחד לפחות והוא הצורך להשקיע, לתת ולכבד את בן הזוג ורק אז יש סיכוי למציאת האושר המיוחל.
ההודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד

נגישות

פגישה דיגיטלית

השנה אחרונה חשפה בפנינו אפשרויות נוספות של טיפול מרחוק.
טיפול מקוון אפשרי לכל מי שחפץ בכך בעיקר לאלה הגרים רחוק ואף בחו"ל.

חשוב להתייעץ עם אשת מקצוע מוסמכת ואפשר בקלות וביעילות באמצעות פגישות דיגיטליות.