סקס מתחיל ונגמר ב… שטיפת כלים.

כמובן, אצל זוג נשוי !!
כן- בעיקר אצל האישה
כן-רצוי שהגבר יפנים זאת אם רצונו בסקס.
אם בדרך כלל בתחילתו של קשר קיימת תשוקה הפורצת בכל רגע ואינה תלויה כמעט בדבר, לאחר שנים מספר המצב שונה לחלוטין אצל רוב הזוגות.
הילדים,משימות אינסופיות,העייפות והקריירה שוחקים מאד את התשוקה.
גם אם התשוקה והמשיכה הבסיסית עדיין קיימות ואפילו מתעוררות לחיים בזמן החופשה, בחיי יומיום אל מול המשימות ועבודות הבית סופגת התשוקה מכה קשה.
נקודת אור בכל זאת- אם בתחילת הקשר התשוקה יוצרת אינטימיות המובילה לשיתוף, לאחר מספר שנים מתהפך המצב. שותפות בנשיאת העול המשפחתי מובילה לאינטימיות המעודדת תשוקה וסקס.
לדוגמה, אישה חוזרת הביתה מן העבודה עייפה ומוצאת בית מסודר ומאורגן תרגיש רגשות אהבה חזקים יותר לבן זוגה, האינטימיות ביניהם תתגבר, המצב הרגשי הזה מהווה בסיס לסקס אצל רוב הנשים.
לעומת זאת, אם עבור בן הזוג (לרוב הגבר) נתפשות עבודות הבית כדבר שולי, נתפשת האישה כ"רסרי"ית" הנותנת פקודות, "אז מה אם יש כמה כלים בכיור והילדים ילכו לישון מאוחר?", אין כמעט אפשרות במצב הזה שהאינטימיות וההערכה יתחזקו מצד בת הזוג ומכאן שהסיכויים לסקס באותו הערב קלושים והיחסים עלולים להידרדר.הסקס מתחיל ונגמר ב…שטיפת כלים
אין שותפות – אין אינטימיות והערכה – אין סקס.
נא לא להתבלבל – כולם רוצים סקס, כולם רוצים בית מתפקד שכיף לחיות בו בהרמוניה. צריך "רק" להשקיע בבן הזוג ולספק לו את צרכיו באהבה – רק אז הכיור יהיה נקי המיטה תהיה חמה עבור שני בני הזוג.

נגישות

פגישה דיגיטלית

השנה אחרונה חשפה בפנינו אפשרויות נוספות של טיפול מרחוק.
טיפול מקוון אפשרי לכל מי שחפץ בכך בעיקר לאלה הגרים רחוק ואף בחו"ל.

חשוב להתייעץ עם אשת מקצוע מוסמכת ואפשר בקלות וביעילות באמצעות פגישות דיגיטליות.