יום רגיל – השעה 14.00

עדיין לא העזתי להרים טלפון ליועצת נישואים על מנת לקבוע פגישה – אולי נצליח לבד ?
אולי אוטוטו הוא ימצא עבודה וכל המשבר הזה יהיה מאחורינו ?אולי ?

כל דבר הופך לשגרה – גם מצבים מורכבים ומסובכים.מקבלים צבע אפור של שגרתיות.לכאורה,אם יש שגרה המצב אמור להכאיב פחות. האומנם? למרות כל המאמצים שלי,אני מאבדת סבלנות ופחות ופחות מתאפקת – השאלות,הביקורות שלי כלפי התנהלותו בחיי היומיום הופכות אותי לטיפוס ממורמר ומרוחק.
פתאום,מצבים שהיו זרים לנו כזוג מתחילים להופיע ולגרום לנזקים – ביקורת הדדית,ריחוק,כעס מאופק,מתן הוראות,בריחה האחד מן השני,העצב והבדידות הופכים להיות יותר אישיים והזוגיות – הזוגיות מתרוקנת והופכת להיות יותר פונקציונאלית.פיטורים וזוגיות

אני לא רוצה להרים ידיים – חייבים להילחם בשגרה המזיקה הזו. לרגע הדמעות זולגות מעצמן,השיחה עמו במטבח בלילה מתחילה להיות אותנטית יותר ושוב נוצר החיבור הזוגי הממלא אותנו,כן אנחנו אוהבים – כן אנחנו חזקים ונעבור ביחד את המשבר.

אני יודעת שאנו זקוקים לעזרה מקצועית – אני יודעת שלבד לא נצליח ואני מבטיחה לעצמי שמחר, מחר בבוקר אני מרימה טלפון לקבוע פגישה עם מטפל זוגי – דווקא עכשיו כשהשגרה הפכה להיות קצת ורודה יותר ואינטימית. עכשיו יש לי כוחות חזקים יותר להילחם על הקשר ועל המשפחה שלי – כן,מחר אני קובעת ונלך יחד לטיפול זוגי – אני מבטיחה לעצמי.

נגישות

פגישה דיגיטלית

השנה אחרונה חשפה בפנינו אפשרויות נוספות של טיפול מרחוק.
טיפול מקוון אפשרי לכל מי שחפץ בכך בעיקר לאלה הגרים רחוק ואף בחו"ל.

חשוב להתייעץ עם אשת מקצוע מוסמכת ואפשר בקלות וביעילות באמצעות פגישות דיגיטליות.